loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 310 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

متن ترانه ی الکی از سیاوش قمیشی

متن ترانه ی الکی از سیاوش قمیشی

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم

الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم.

texts

من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام

کار و بار زندگیمو بزارم برای فردا

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم

بشینم یه گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

عاشق اون لحظه ام که .... پشت پنجره بشینم ،

حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

texts

من فقط عااشق اینم عمری از خدا بگیرم

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 335
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 648
  • گوگل امروز : 115
  • گوگل دیروز : 131
  • بازدید هفته : 5,018
  • بازدید ماه : 1,248
  • بازدید سال : 113,650
  • بازدید کلی : 1,577,032
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی