loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 940 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ براي تو بگه شهاب تیام

متن آهنگ براي تو بگه شهاب تیام


نياز من به حس تو مثل نمازه عاشقاست

ميگن حساب عاشقا از همه آدما جداست

وقتي تموم جاده ها هم قدم تو مي شدن

هيجکي ترانه اي نگفت براي تو ب غير من

براي تو ب غير من

براي تو ب غيرمن

براي تو و ب غيرمن

وقتي بارون چشم تو چشم منو تر مي کنه

ميريزه روي گونه هات دردم و بدتر ميکنه

هيچي نميشعه از تو گفت وقتي تو خود توئي

اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

متن آهنگهای شهاب تیام

نياز من ب حس تو مثل نمازه عاشقاست

ميگن حساب عاشقا از همه آدما جداست

وقتي تموم جاده ها هم قدم تو مي شدن

هيجکي ترانه اي نگفت براي تو ب غير من

براي تو ب غير من

براي تو ب غيرمن

براي تو و ب غيرمن


متن آهنگهای شهاب تیام

وقتي بارون چشم تو چشم منو تر مي کنه

ميريزه روي گونه هات دردم و بدتر ميکنه

هيچي نميشه از تو گفت وقتي تو خود توئي

اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

متن آهنگهای شهاب تیام

وقتي بارون چشم تو چشم منو تر مي کنه

ميريزه روي گونه هات دردم و بدتر ميکنه

هيچي نميشه از تو گفت وقتي تو خود توئي

اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

.اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

وقتي بارون چشم تو چشم منو تر مي کنه

ميريزه روي گونه هات دردم و بدتر ميکنه

متن آهنگهای شهاب تیام

هيچي نميشه از تو گفت وقتي تو خود توئي

اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

.اوني ک من اسيرشم اون ک رها شده توئي

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 152
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 4,517
  • بازدید سال : 136,101
  • بازدید کلی : 1,599,483
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی