loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 1349 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

متن آهنگ عشق من از مرتضی پاشایی

متن ترانه های مرتضی پاشایی

متن آهنگ عشق من از مرتضی پاشایی

متن ترانه های مرتضی پاشایی


عشق ما!
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
[مرتضی پاشایی]
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و رویا
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
نبودی، ندیدی، تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق ما
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق من جون من از تو می خونم
ناز چشمای تو آتیش زد به جونم
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق من جون من قلبم می لرزه
می دونی نباشی دنیا نمی ارزه

متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و رویا
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
نبودی، ندیدی، تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق ما
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق من جون من از تو می خونم
ناز چشمای تو آتیش زد به جونم
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق من جون من قلبم می لرزه
می دونی نباشی دنیا نمی ارزه
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق ما!
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق من جون من از تو می خونم
ناز چشمای تو آتیش زد به جونم
متن آهنگهای مرتضی پاشایی
عشق من جون من قلبم می لرزه
می دونی نباشی دنیا نمی ارزه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/11/28 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ بوووووووووووووووووووووووود
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 152
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 4,539
  • بازدید سال : 136,123
  • بازدید کلی : 1,599,505
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی