loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 1067 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

متن آهنگ نگاه محسن یگانه

متن آهنگ نگاه محسن یگانه

متن آهنگ نگاه محسن یگانه

*************************************

یه نگاهه که بیمارشم که اگه یه روز نبینمش می میرم

چه نگاهیه که درگیرشم که جلوی چشام میاد هر جا که میرم

چشم بد دور از نگاهی که منو وابسته چشمای خودش کرد

بعضی وقتا که ازش دور میشم یه صدایی تو سرم هی میگه برگرد

ستاره های آسمون مثه دونه های برف می شینن دور و برت ساکت و بدون حرف

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

برق نگاهش انعکاس نور خورشید روی آبه دنیا تاریکه

وقتی چشماشو می بنده گرفتارم از نگاهش نمی تونه دور بمونه

خودش خبر داره که اختیار دل من تو دست اونه

ستاره های آسمون مثه دونه های برف می شینن دور و برت ساکت و بدون حرف

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

اگه دست من بود به آسمون می گفتم که ستارهاشو دور سرت بریزه

دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقد برام عزیزه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 395
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 793
  • گوگل امروز : 82
  • گوگل دیروز : 179
  • بازدید هفته : 1,951
  • بازدید ماه : 6,184
  • بازدید سال : 94,144
  • بازدید کلی : 1,557,526
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی