loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 2581 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ خیال از شادمهر عقیلی

متن آهنگ خیال از شادمهر عقیلی

خیال

songs texts

با خیالت عمری ، روز و شب درگیرم

توی رویام هر شب ، دستتو می گیرم

بی تو خیلی تنهام ، چقدر از من دوری

رفتی و با گریه گفتی که مجبوری

songs texts

تو دلم آتیشه بگو بر می گردی

با نگات آخه منو عاشقم کردی

زیر بارون بی تو ، براي تو می خونم

تا ابد ، تا زنده ام واسه تو می مونم

songs texts

اگه عاشق باشی ، دوری هم شیرینه

لحظه هامون رنگ شادی رو می بینه

واسه رویای من ، بهترین تعبیری

اگه با هم بودیم واسه هم می میریم

songs texts

تو دلم آتیشه بگو بر می گردی

با نگات آخه منو عاشقم کردی

زیر بارون بی تو ، براي تو می خونم

تا ابد، تا زنده ام، واسه تو می مونم

songs texts

با خیالت عمری ، روز و شب درگیرم

توی رویام هر شب ، دستتو می گیرم

بی تو خیلی تنهام ، چقدر از من دوری

رفتی و با گریه گفتی که مجبوری

songs texts

تو دلم آتیشه بگو بر می گردی

با نگات آخه منو عاشقم کردی

زیر بارون بی تو ، براي تو می خونم

تا ابد ، تا زنده ام واسه تو می مونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 318
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 827
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 138
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 14,898
  • بازدید سال : 102,858
  • بازدید کلی : 1,566,240
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی