loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 904 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

متن آهنگ زیبای رویای ما از شادمهر

متن آهنگ زیبای رویای ما از شادمهر

تعبیر رویامه
متن آهنگهای شادمهر
(شادمهر)
من من من من من
رویایی دارم
رویای آزادی
رویایِ یک رقص بی وقفه از شادی
متن آهنگهای شادمهر
(ابی)
من من من من من
رویایی دارم
از جنس بیداری
رویای تسکین این درد تکراری
درد جهانی که از عشق ، تهی میشه
درد درختی که می خشکه از ریشه
درد زنایی که محکوم آزارن
متن آهنگهای شادمهر
یا کودکایی که تو چرخه ی کارن
متن آهنگهای شادمهر
(شادمهر)
تعبیر این رویا
درمون دردامه
درمون این دردا
تعبیر رویامه

(ابی)
رویای من اینه
دنیای بی کینه
دنیای بی کینه
رویای من اینه
متن آهنگهای شادمهر
(شادمهر)
من من من من من
رویایی دارم
رویای رنگارنگ
رویای دنیایی سبز و بدون جنگ
متن آهنگهای شادمهر
(ابی)
من من من من من
رویایی دارم
که غیر ممکن نیست
دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست
دنیایی که بمب و موشک نمیسازه
موشک روی خواب کودک نمیندازه
دنیایی که توی اون زندون ها تعطیلن
آدمها به جرم پرسش ...نمیمیرن...نمی میرن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 152
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 4,482
  • بازدید سال : 136,066
  • بازدید کلی : 1,599,448
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی