loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 856 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

متن آهنگ زیبای دلبر از آرمین 2afm


متن آهنگ زیبای دلبر از آرمین 2afm


دلبر شیطونبلا ابرو کمون مبتلا
دروغ میگی دوسم داریدخترک پر ادعا
بگو چرا منو نمیخوایوبا من تو هیچ جایی نمیای
بگو ازت چی کم میشه اگه یه نمه با ما را بیای
دخترک شیطون موش بد اخلاق ولده چموش
بدون من هرجا میری لباس تنگ کوتاه نپوش
ما رو سر کار میذاریو هی دمه خونت قال میزاری
تو که میخوای مارو بپی چونی بگو واسه چی قرار میزاری
تو که مهربونیواسم عزیز جونیتواصلابگو ببینم تا کی با من میمونی
من دل نگرونمبه لب رسیده جونم میخوام از تو بشنوم تا کی باهات میمونم
همه برات بد خواب دیدن تا تورو دیدن از حال میرن
پسرای محلمون پشتت تو یه صفا را میرن
دورو برت یه زره پسرهنکنه شیطونی بزنه به سرت
دوست پسرت آرمینو از همه پسرا یه زره که سره
همه حسودا درو بره توان می خوان تورو جلو من وعده کنن
ولی بدون فقط منم که رسما میخوام تورو برا خودم ....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 419
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 794
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 202
  • بازدید هفته : 2,339
  • بازدید ماه : 859
  • بازدید سال : 88,819
  • بازدید کلی : 1,552,201
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی