loading...
متن ترانه های فارسی
تبلیغات سایت
A.F.H بازدید : 1274 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

متن آهنگ رنگ از سینا حجازی

http://up.text2text.ir/view/184090/Sina%20Hejazi%20-%20Rang.jpg

 

متن آهنگ رنگ از سینا حجازی

 

من همینم که می بینی

نه قندم نه شیرینی

حالت رو بد میکنم

می تونی کنارم نشینی

اصن خزم خیلم خرابم

یه لاوبالیم

اصن شما ته حالیو بنده باقالیم

ای همین بودم نخوا که تغییر کنم

نخواه که افکارتو به تیپم زنجیر کنم

من همینم که میبینی

راضی می کنه تورو

راضیت نمیکنه هیس

هیچی نگو برو

وزه نشو تو سرم

من همینه باورم

نخواه که آدمم کنی

 من

یه عمره همین خرم

اصن سر تا پا عیبم

پر از بدیام

اگه با دلم راه بیای

با دلت راه میام

اصن سر تا پا عیبم

پر از بدیام

اگه با دلم راه بیای

با دلت راه میام

ببین هرکی تو دنیا یه رنگیه

منم رنگ خودمم

به غیر از رنگ خودم به دنیام رنگی نمی زنم

بزار ما رنگ خودمون باشیم

بزا دنیا رنگی شه

دور و برمون پر رنگای خوب

پر از قشنگی شه

اگه تو رنگ اون شی

من رنگ تو همه هم رنگ میشیم

دیگه کسی رنگ خودش نیست همه استاد رنگ زدن میشیم

پس گیر نده به من

وزه نشه بزا تا خودم باشم

مهم نیست

مهم نیست

مهم نیست

مهم نیست رنگ من امسال

مد سال باشه

مهم اینه که هرچی هست 

یکم باحال باشه

من خسته م از این همه هم رنگیا و دوری ها دوری ای کاش

رنگ به رنگ بودیم و پر از یک دلی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 658
  • گوگل امروز : 133
  • گوگل دیروز : 152
  • بازدید هفته : 5,240
  • بازدید ماه : 14,778
  • بازدید سال : 102,738
  • بازدید کلی : 1,566,120
  • فول تکست خواننده ها
    متن تمامی آهنگها تا به امروز
    تبلیغات متنی